Personaleliste

Det glæder bestyrelsen at kunne henvise til personer, der kender huset og som kan arrangere hele festen for dig, eller dele af den.

Totalt arrangement (vær gæst til din egen fest), indeholder :opstilling/nedtagning af borde/stole, borddækning og blomster, indkøb og fremstilling af mad og drikkevarer, servering, opvask, oprydning.

Totalt arrangement muligt
Heddas Køkken-Mad lavet med kærlighed.
Totalt arrangement kan aftales, men kan også gradueres efter ønske. Eller du vælger, f.eks. fra denne liste, personale til opstilling og nedtagning borde/ stole, borddækning, servering /anretning , opvask, efter dine behov og ønsker. Ønske om Økologi og vegetarret kan opfyldes.
info@heddas.dk, telefon:21460459, www.heddas.dk

Totalt arrangement muligt (bortset fra indkøb af drikkevarer)
Totalt arrangement kan aftales, (bortset fra indkøb af drikkevarer) men kan også gradueres efter ønske. Har eget ”team” til alle opgaver , der ønskes.
Kogekone Elise Vogn, Wiggers Park, mail: elise@vogn.eu mob. 29249335

Her vælger du selv, fx fra denne liste, personale til opstilling og nedtagning borde/stole, borddækning, servering/anretning, opvask, efter dine behov og ønsker. Ønsker om specialdiæter kan opfyldes.
Møllekroen – kreativt køkken, admin@moellekroen.dk, telefon:65938707, www.moellekroen.dk

Mia’s Ø – økologisk catering firma, kok@miasø.dk, telefon: 30230476, www.miasø.dk

Vi skræddersyer menuer, madkoncepter og priser til enhver kunde. Her vælger du selv, f.eks. fra denne liste, personale til opstilling og nedtagning borde/stole, borddækning, servering/anretning, opvask, efter dine behov og ønsker.
Spisetid v/ Jakob Hirsch, mail: kontakt@spisetid.com, tlf:22745234

Her vælger du selv mad udefra. F.eks. herfra listen. Bente og team kan hjælpe med opstilling og nedtagning borde/stole, borddækning, servering/anretning af buffet, opvask.
Bente Clausen Sanko, Ørbækvej 2, Svendborg, tlf. 29424967

Her vælger du selv mad udefra. F.eks herfra listen.Elly og team kan hjælpe med opstilling og nedtagning borde/stole, borddækning, servering/anretning af buffet, opvask.
Elly Nissen, Vesterrøn 17, Svendborg tlf.: 61262750

Her vælger du selv mad udefra. F.eks. herfra listen.
Sofie og team kan hjælpe med opstilling og nedtagning borde/stole, borddækning, servering/anretning af buffet, opvask
Sofie Ascanius, 14.C ,5700 Svendborg.Tlf:28115251

Tilbyder kvalitetsvine og andre drikkevarer til rimelige priser, levering/returnering
Jan Staldgaard, Egense nær forsamlingshuset mail: post@sydfyns-specialfoder.dk
Tlf. 62209740

Tilbyder det du lige står og mangler noget særligt, som huset ikke har. For eksempel: en sjov bar, skillevægge, ståborde, parasoller, gasgrill, store vinglas, osv.
Aletiders Partyservice v/J.C. von Lindern: www.a-p-s.dk ,tlf: 3114-2033